onsdag 6 maj 2009

sårg...

Jag är redan en kristen ca 8 år. Eftersom Lettland är att konfronteras med olika händelser, som ofta gör ont ... Jag kan inte uttrycka hur ofta hade besviken. Jag inte vill nämna ... Idag var underbart med morgon bön var sådan att Bibeln studie om lycka s, vad är lycka? Vi ställde frågor, om lycka. Svaren var skiftande, goda livet, sparas när allt är bra ... hälsa. Vi läste idag Lukas ev.6 : 12 -... är smärtsamt, att du ständigt är sårat av näraste människor, skylla på, men Jesus själv säger: "Heliga är dom som gråter, eftersom du kommer att bli nöjd. "Hur underbar är Bibeln. Vet du vad, min vän, Jesus i dessa stunder är närvarande när du är sårat , felaktigt anklagad . Jag känner mig glädje i dessa stunder som jag kan skicka någon SMS till någon som kan be för mig . Oavsett uppmuntrande SMS från mina kristna vänner i Sverige, Lettland. Tack också till Jesus, att det finns så underbara folket som Rigmor, Ruta, Jennie och jag är tacksam till Jesus att jag har dom ... Tack Jesus för dom!

1 kommentar:

ANITA sa...

även Harald...